Deklaracja dostępności Strony Internetowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. - pwik.boleslawiec.pl
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. zo.o., dostępnej pod adresem URL: pwik.boleslawiec.pl.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych niżej w dalszej części deklaracji.
Strona internetowa została zaprojektowana w oparciu o kryteria sukcesu wymienione w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 roku.
Przedsiębiorswo dołożyło wszelkich starań aby zapewnić zgodność technologiczną strony z obowiązujacymi normami oraz dobrymi praktykami.
Treści niedostępne
Pliki dostępne do pobrania w znanych formatach: pdf, docx, odt, ods nie są zgodne ze standardem WCAG 2.1,
Brak treści alternatywnej dla plików niezgodnych z WCAG 2.1,
Brak treści alternatywnej dla plików multimedialnych opublikowanych na stronie WWW: filmów, zdjęć.
Udogodnienia
Dedykowany kontrast dla dostępności,
Strona internetowa posiada mechanizmy sterowania za pomocą klawiatury,
Obecność widocznego focusa podczas sterowania klawiaturą,
Możliwość skoku do etykiety "treść" przewinięcie informacji do wskazanej sekcji za pomocą mechanizmu sterowania klawiaturą,
Strona internetowa skaluję się szerokości okna wyświetlacza,
Elementy statyczne strony internetowej posiadają natywnie odpowiedni kontrast,
Alternatywna wersja kolorystyczna ze specjalnym kontrastem dla osób słabowidzących,
Możliwość zmiany wielkości czcionki,
Możliwość zwiększania oraz zmniejszania odstępu między wierszami,
Możliwość zwiększania oraz zmniejszania odstępu między paragrafami (akapitami),
Możliwość zwiększania oraz zmniejszania odstępu między literami,
Możliwość zwiększania oraz zmniejszania odstępu między słowami,
Możliwość zatrzymywania,wznowienia wyświetlanych informacji za pomocą przewijanego slidera,
Możliwość zatrzymywania,wznowienia wyświetlanych informacji za pomocą przewijanego slidera,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2020-06-26
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-06-26
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agnieszka Turowska
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia przez Podmiot Publiczny powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do: Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje o dostępności architektonicznej
Budynek siedziby głównej PWiK w Bolesławcu Sp. z o.o. , Bolesławiec ul. Łasicka 17
W budynku nie prowadzi się obsługi Klienta.
Budynek Biura Obsługi Klienta, Bolesławiec, ul. Adama Asnyka 12/13
Osoby niepełnosprawne ruchowo, przybywające do Biura Obsługi Klienta otrzymają niezbędną pomoc w celu załatwienia sprawy.
Do wnętrza budynku prowadzi wejście od ul. Adama Asnyka,
W pobliżu budynku znajdują się miejsca parkingowe,
Do wejścia prowadzą schody oraz specjalny podjazd dla wózków, znajdujący się w pobliżu schodów w bliskiej odległości,
Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie, brak dzwonka przywołującego pracownika,
Parking oraz wejście do budynku BOK nie są zabezpieczone bramkami,
Wejście do budynku nie jest wyposażone w systemy naprowadzania głosowego dla osób niewidzących lub słabowidzących,
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
Do budynku Urzędu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem,
W budynku nie stosuje się udogodnień w postaci specjalnej pętli indukcyjnej wspomagającej odsłuch przez osoby słabosłyszące,
Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich lub mających problemy z poruszaniem się, dostępne są korytarze oraz odpowiednie pomieszczenia na parterze gdzie istnieje możliwość obsługi klienta,
Budynek BOK nie posiada windy umożliwiającej dostęp do piętra budynku,
Budynek BOK posiada toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
Nie ma możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Klient słabosłyszący musi przyjść z tłumaczem języka migowego.
Budynek Biura Obsługi Klienta, Lwówek Śląski, ul. Krótka 1
Do wnętrza budynku prowadzi wejście od ul. Krótkiej,
W pobliżu budynku znajdują się miejsca parkingowe,
Do wejścia prowadzą schody,
Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie, brak dzwonka przywołującego pracownika,
Parking oraz wejście do budynku BOK nie są zabezpieczone bramkami,
Wejście do budynku nie jest wyposażone w systemy naprowadzania głosowego dla osób niewidzących lub słabowidzących,
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
Do budynku Urzędu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem,
W budynku nie stosuje się udogodnień w postaci specjalnej pętli indukcyjnej wspomagającej odsłuch przez osoby słabosłyszące,
Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich lub mających problemy z poruszaniem się, dostępne są korytarze oraz odpowiednie pomieszczenia na parterze gdzie istnieje możliwość obsługi klienta,
Budynek BOK nie posiada windy umożliwiającej dostęp do piętra budynku,
Budynek BOK nie posiada toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
Nie ma możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Klient słabosłyszący musi przyjść z tłumaczem języka migowego.
Budynek Biura Obsługi Klienta, Wleń, ul. Bohaterów Nysy 28
Do wnętrza budynku prowadzi wejście od ul. Bohaterów Nysy,
W pobliżu budynku znajdują się miejsca parkingowe,
Do wejścia prowadzą schody,
Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie, brak dzwonka przywołującego pracownika,
Parking oraz wejście do budynku BOK nie są zabezpieczone bramkami,
Wejście do budynku nie jest wyposażone w systemy naprowadzania głosowego dla osób niewidzących lub słabowidzących,
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
Do budynku Urzędu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem,
W budynku nie stosuje się udogodnień w postaci specjalnej pętli indukcyjnej wspomagającej odsłuch przez osoby słabosłyszące,
Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich lub mających problemy z poruszaniem się, dostępne są korytarze oraz odpowiednie pomieszczenia na parterze gdzie istnieje możliwość obsługi klienta,
Budynek BOK nie posiada windy umożliwiającej dostęp do piętra budynku,
Budynek BOK nie posiada toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
Nie ma możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Klient słabosłyszący musi przyjść z tłumaczem języka migowego.
Redakcja podstrony
Podmiot udostępniający informację
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o.