Fundusze Unijne NFOŚiGW
Grafika BIP
Strona główna/Biuletyn Informacji Publicznej/Zamówienia publiczne/Archiwum zamówień/„Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz (..)

Archiwum zamówień

Postępowanie PWiK/1/2024

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania „Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku
w budynkach biurowych PWiK”
Kod CPV: 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
Numer postępowania PWiK/1/2024
Status Zakończone
Typ zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Data ogłoszenia 2024-01-12
Termin składania ofert 2024-01-24 12:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-01-24 12:15:00
Termin wykonania zamówienia od 1 lutego 2024 r do 31 grudnia 2025 r.
Termin związania ofertą 30 dni
Osoby kontaktowe Agnieszka Turowska
Specjalista ds. technicznych
tel. 75 734 10 20
e-mail: a.turowska@pwik.boleslawiec.pl
Miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 24.01.2024 r. do godz. 12;00 na adres przedsiębiorstwa:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o.
ul. Łasicka 17
59-700 Bolesławiec
osobiście w pokoju nr 15 (sekretariat) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie:
„Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku
w budynkach biurowych PWiK”
- nie otwierać przed 24.01.2024 r. godz. 12:15
SWZ - opis Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach socjalno-biurowych w budynkach:
1) przy ul. Dolne Młyny 25 w Bolesławcu,
2) przy ul. Adama Asnyka 12 w Bolesławcu (Biuro Obsługi Klienta),
3) przy ul. Krótkiej 1 w Lwówku Śląskim (Biuro Obsługi Klienta),
4) przy ul. Przyjaciół Żołnierza w Lwówku Śląskim (oczyszczalnia ścieków),
5) przy ul. Granicznej 8 w Lwówku Śląskim (stacja uzdatniania wody).
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium

Rejestr zmian

Wytworzenie
Agnieszka Turowska 2024-01-12 13:55:33
Zatwierdzenie
Agnieszka Turowska 2024-01-12 13:55:33
Kategoria: Powiązane pliki [8]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: BIP - pliki
pdf 2024-01-29 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAZNIENIU POSTĘPOWANIA.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 246
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAZNIENIU POSTĘPOWANIA.pdf 384KB zobacz
pdf 2024-01-19 Wyjaśnienia nr 1.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 269
Wyjaśnienia nr 1.pdf 860.46KB zobacz
pdf 2024-01-12 1. Ogłoszenie.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 262
1. Ogłoszenie.pdf 513.83KB zobacz
pdf 2024-01-12 2. SWZ.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 274
2. SWZ.pdf 1.22MB zobacz
doc 2024-01-12 2a. Zał. 1 - formularz ofertowy.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 120
2a. Zał. 1 - formularz ofertowy.doc 52KB -
docx 2024-01-12 2b. Zał. 2 - oświadczenie o spelnieniu warunków.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 107
2b. Zał. 2 - oświadczenie o spelnieniu warunków.docx 16.42KB -
pdf 2024-01-12 2c. ZAŁ. NR 3 WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 266
2c. ZAŁ. NR 3 WZÓR UMOWY.pdf 895.79KB zobacz
docx 2024-01-12 2d. Zał. 4 - oświadczenie dotyczące odpisów PFRON.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 113
2d. Zał. 4 - oświadczenie dotyczące odpisów PFRON.docx 16.56KB -
do góry