Fundusze Unijne
Strona główna/Strefa Klienta/Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta w Bolesławcu przy ul. Wojska Polskiego 6/1a 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 20.07.2020  Punkt Obsługi Klienta będzie przyjmował Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 - 1500, przerwa techniczna od 1100 do 1130

Kasa czynna jest w godzinach od 700 - 1500, przerwa techniczna od 1050 do 1130

przyjmujemy również wpłaty bezgotówkowe  (karta płatnicza, blik, telefon)

Kontakt:
75 734 1000, 75 734 1001
nob@pwik.boleslawiec.pl

Biuro Obsługi Klienta w Bolesławcu

 Biuro Obsługi Klienta w Lwówku Śląski przy ul. Krótkiej 1

uruchomiliśmy dnia 05 maja 2014 roku 
czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 - 1500, przerwa techniczna od 1100 do 1130

Kasa czynna jest w godzinach od 700 - 1500, przerwa techniczna od 1050 do 1130
przyjmujemy również wpłaty bezgotówkowe (karta płatnicza, blik, telefon)

Kontakt:
75 612 10 08, 75 612 10 67
nol@pwik.boleslawiec.pl

 Biuro Obsługi Klienta w Lwówku Śląskim

Biuro Obsługi Klienta we Wleniu przy Pl. Bohaterów Nysy 28

uruchomiliśmy dnia 07 stycznia 2020 roku
czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 - 1500

Kasa czynna jest w godzinach od 700- 1450
przyjmujemy również wpłaty gotówkowe i bezgotówkowe (karta płatnicza, blik, telefon)

Kontakt:
75 612 10 11

Biuro Obsługi Klienta we Wleniu

do góry