Fundusze Unijne NFOŚiGW
Grafika BIP
Strona główna/Biuletyn Informacji Publicznej/Zamówienia publiczne/Archiwum zamówień/Zakup, dostawa, montaż oraz rozruch technologiczny (..)

Archiwum zamówień

Postępowanie PWiK/09/2023

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Zakup, dostawa, montaż oraz rozruch technologiczny kompletnej instalacji do odwadniania osadów ściekowych z prasą ślimakową dla oczyszczalni ścieków w Bolesławcu
Numer postępowania PWiK/09/2023
Status Zakończone
Typ zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Data ogłoszenia 2023-07-14
Termin składania ofert 2023-08-04 12:00:00
Termin otwarcia ofert 2023-08-04 12:15:00
Termin wykonania zamówienia do 10 miesięcy od daty podpisania umowy
Termin związania ofertą 30 dni
Osoby kontaktowe W sprawie postępowania:
Agnieszka Turowska - Specjalista ds. technicznych
tel. 75 734 10 20
e-mail: a.turowska@pwik.boleslawiec.pl
W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z:
Krzysztof Cichewicz - Mistrz ds. oczyszczalni ścieków
Tel. 75 612 10 65, 603 546 750
Miejsce składania ofert Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. ul. Łasicka 17, 59-700 Bolesławiec
SWZ - opis 1. Kod i nazwa zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego
i Rady z dnia 5 listopada 2002r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42.99.69.00-3 Urządzenia do obróbki osadów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik
nr 4 do SWZ.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozruch technologiczny kompletnej instalacji do mechanicznego odwadniania osadów ściekowych przefermentowanych w WKF powstających na oczyszczalni ścieków w Bolesławcu opartej o ślimakową prasę filtracyjną. Instalacja do odwadniania osadów winna zagwarantować optymalną pracę i optymalne efekty odwodnienia (min. 22% s.m. w osadzie odwodnionym) przy pracy wydajnością masową na poziomie 180-200 kg/h i wydajnością hydrauliczną 6,0-7,0 m3/h (tzw. wydajnością nominalną). Miejscem dostawy (montażu) jest oczyszczalnia ścieków e Bolesławcu, ul. Graniczna 48, 59 - 700 Bolesławiec.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł

Rejestr zmian

Wytworzenie
Agnieszka Turowska 2023-07-14 11:51:45
Zatwierdzenie
Agnieszka Turowska 2023-07-14 11:51:45
Kategoria: Powiązane pliki [16]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: BIP - pliki
pdf 2023-08-10 POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 173
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.pdf 388.38KB zobacz
pdf 2023-07-14 01. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 177
01. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf 445.99KB zobacz
pdf 2023-07-25 Wyjaśnienia nr 2. do SWZ
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 166
Wyjaśnienia nr 2. do SWZ 700.03KB zobacz
pdf 2023-07-21 Wyjaśnienia nr 1 do SWZ.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 185
Wyjaśnienia nr 1 do SWZ.pdf 0.92MB zobacz
pdf 2023-07-31 Wyjaśnienia nr 3.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 196
Wyjaśnienia nr 3.pdf 838.55KB zobacz
docx 2023-07-31 ZOBOWIĄZANIE ZASOBY.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 70
ZOBOWIĄZANIE ZASOBY.docx 17.75KB -
pdf 2023-07-21 02. SWZ z korektą.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 217
02. SWZ z korektą.pdf 1.14MB zobacz
pdf 2023-07-21 03. Zał. 1. FORMULARZ OFERTOWY z korektą.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 162
03. Zał. 1. FORMULARZ OFERTOWY z korektą.pdf 786.92KB zobacz
doc 2023-07-21 03. Zał. 1 - FORMULARZ OFERTOWY z korektą.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 126
03. Zał. 1 - FORMULARZ OFERTOWY z korektą.doc 66KB -
pdf 2023-07-14 04. Zał. 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 154
04. Zał. 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.pdf 327.26KB zobacz
docx 2023-07-21 04. Zał. 2 - oświadczenie o spelnieniu warunków.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 63
04. Zał. 2 - oświadczenie o spelnieniu warunków.docx 16.83KB -
docx 2023-07-14 05. Zał. 3. - WYKAZ DOSTAW.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 72
05. Zał. 3. - WYKAZ DOSTAW.docx 18.59KB -
pdf 2023-07-14 06. Zał. 4. OPZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 212
06. Zał. 4. OPZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf 321.99KB zobacz
pdf 2023-07-21 07. Zał. 5. WZÓR UMOWY z korektą.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 197
07. Zał. 5. WZÓR UMOWY z korektą.pdf 605.73KB zobacz
pdf 2023-07-14 08. Zał. 6. KARTA DANYCH.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 187
08. Zał. 6. KARTA DANYCH.pdf 586.12KB zobacz
doc 2023-07-21 08. Zał. 6 Karta danych.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 62
08. Zał. 6 Karta danych.doc 105.5KB -
do góry