Fundusze Unijne NFOŚiGW
Grafika BIP
Strona główna/Biuletyn Informacji Publicznej/Zamówienia publiczne/Archiwum zamówień/„Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz (..)

Archiwum zamówień

Postępowanie PWiK/3/2024

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania „Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku
w budynkach biurowych PWiK”
Kod CPV: 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
Numer postępowania PWiK/3/2024
Status Zakończone
Typ zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Data ogłoszenia 2024-02-07
Termin składania ofert 2024-02-15 12:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-02-15 12:15:00
Termin wykonania zamówienia od 1 marca 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
Termin związania ofertą 30 dni
Osoby kontaktowe Agnieszka Turowska
Specjalista ds. technicznych
a.turowska@pwik.boleslawiec.pl
tel. 75 734 10 20
Miejsce składania ofert X. Oferty należy składać do dnia 15.02.2024 r. do godz. 1200 na adres przedsiębiorstwa:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o.
ul. Łasicka 17
59-700 Bolesławiec
osobiście w pokoju nr 15 (sekretariat) lub przesłać pocztąw zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie:
„Świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach biurowych PWiK”
- nie otwierać przed 15.02.2024 r. godz. 12:15
SWZ - opis Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach socjalno-biurowych w budynkach:
1) przy ul. Dolne Młyny 25 w Bolesławcu,
2) przy ul. Adama Asnyka 12/13 w Bolesławcu (Biuro Obsługi Klienta),
3) przy ul. Krótkiej 1 w Lwówku Śląskim (Biuro Obsługi Klienta),
4) przy ul. Przyjaciół Żołnierza w Lwówku Śląskim (oczyszczalnia ścieków),
5) przy ul. Granicznej 8 w Lwówku Śląskim (stacja uzdatniania wody).
Pełen opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium

Rejestr zmian

Wytworzenie
Agnieszka Turowska 2024-02-07 12:40:35
Zatwierdzenie
Agnieszka Turowska 2024-02-07 12:40:35
Kategoria: Powiązane pliki [8]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: BIP - pliki
pdf 2024-02-16 POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 252
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.pdf 1.15MB zobacz
pdf 2024-02-15 Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zamówienia.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 240
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zamówienia.pdf 0.99MB zobacz
pdf 2024-02-07 1.OGŁOSZENIE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 486
1.OGŁOSZENIE.pdf 515.58KB zobacz
pdf 2024-02-07 2. SWZ.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 269
2. SWZ.pdf 1.04MB zobacz
doc 2024-02-07 Zał. 1 - formularz ofertowy.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 129
Zał. 1 - formularz ofertowy.doc 52KB -
docx 2024-02-07 Zał. 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 106
Zał. 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków.docx 16.53KB -
pdf 2024-02-07 Zał. 3. WZÓR UMOWY.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 675
Zał. 3. WZÓR UMOWY.pdf 895.9KB zobacz
docx 2024-02-07 Zał. 4 - oświadczenie dotyczące odpisów PFRON.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 150
Zał. 4 - oświadczenie dotyczące odpisów PFRON.docx 16.56KB -
do góry