Zmiana odbiorcy usług
W celu dokonania zmiany odbiorcy usług prosimy o wypełnienie obu formularzy dostępnych powyżej.
Informujemy, że Spółka wprowadziła możliwość elektronicznego podpisywania umów z Odbiorcami usług za pomocą e-podpisu. Ta funkcjonalność znacznie upraszcza proces zawierania umów. Podpisanie umowy można skrócić nawet do kilku minut, bez konieczności wizyty w Biurze Obsługi Klienta naszego przedsiębiorstwa. Pozwala uniknąć dodatkowych kosztów związanych z drukowaniem, wysyłaniem kurierem i odsyłaniem podpisanej umowy pocztą.
Aby skorzystać z tego sposobu, wymagane jest posiadanie przez Odbiorcę elektronicznego podpisu kwalifikowanego, który umożliwia weryfikację osoby składającej podpis. Podpis ten ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny.
Wprowadziliśmy również podpisywanie umów za pośrednictwem poczty elektronicznej, usługa jest darmowa a wymagane jest jedynie posiadanie adresu mailowego.
Jest także możliwość podpisania umowy przy pomocy profilu zaufanego.
Dzięki tej technologii podpis można złożyć w domu lub w biurze własnej firmy za pośrednictwem laptopa, smartfona czy tabletu z dostępem do internetu.
Zachęcamy Państwa do korzystania z tej funkcjonalności.